Articles
- Detalls
- Escrit per atrenchs
- Categoria: aules
- Vist: 742
En motiu de la festa de la Castanyada, els nois i noies de Bombers i Artistes han volgut preparar aquest vídeo per felicitar la festa.
Han triat una cançó molt animada, han escoltat bé la lletra per entendre-la i poder fer el repartiment dels personatges. També han escollit la roba que havia de dur cada personatge i han ajudat a l'hora de fer el muntatge amb el Moviemaker.
Esperem que us agradi!!
- Detalls
- Escrit per atrenchs
- Categoria: aules
- Vist: 883
- Detalls
- Escrit per Super User
- Categoria: aules
- Vist: 774
El dijous 29 d’abril a les aules de firaires i inventors van celebrar el Dia Internacional de la Dansa.
L’activitat va consistir en escoltar El Bolero de Ravel mentre els nens i nenes estaven situats a terra amb màrfegues acompanyats d'un adult i un mocador. L’adult anava movent el mocador sobre el cos del nen/a, marcant el ritme de la música i amb el so rítmic d'un pandero.
Es va treballar l’estimulació auditiva i també l’estimulació vestibular, tot acompanyant als infants amb un lleuger moviment al ritme de la música.
D’altres objectius treballats a l’activitat han estat: familiaritzar-se amb el so i el silenci, col·laborar amb el mocador i conèixer el pandero com a instrument de percusió.
- Detalls
- Escrit per Super User
- Categoria: aules
- Vist: 898
La biaula de Jardiners i Reporters hem gaudit molt del cos a partir de la música, els massatges i la vibració. Aquí us deixem un petit vídeo de l’activitat vibratòria amb el “PANDERO”.
És genial sentir la vibració a través dels ossos i articulacions del nostre cos!!!
- Detalls
- Escrit per Super User
- Categoria: aules
- Vist: 916
Aquest curs, la biaula de Músics - Exploradors, hem decidit fer un drac.
Cada alumne ha fet un treball d’experimentació amb un tub, que després hem convertit en drac.
El treball d’experimentació ha estat:
- Mirar el tub des de diferents perspectives
- Mirar a través del tub
- Posar la mà a través del tub (ara hi és/ara no hi és)
- Posar objectes per un cantó del tub observant com sortien per l’altre i quin soroll feien
- Fer sons i/o escoltar sons a través del tub
- Fer-lo rodolar amb una i amb dues mans
- I finalment pintar-lo amb pintura verda
Després vam tornar a presentar el tub ja muntat en forma de drac i ens ha permès fer un treball de control de l’entorn, ja que hem posat l’assecador endollat a la caixa de connexions i que l’aire sortís a través del tub, fent soroll i fent voleiar les tires de paper de seda.
Amb aquesta proposta hem treballat el causa-efecte, la demanda de continuïtat, hem pogut observar la transformació d’un objecte i hem pogut treballar conceptes com “més”, “commutador”, “assecador”, “m’agrada”...
Us passem l’enllaç del vídeo resum de l'activitat: https://youtu.be/6-euYpZC5PA