El passat dissabte 25 de maig, tot i que passada per aigua, vam celebrar la Festa Fi de Curs 18-19 amb els alumnes, ex-alumnes, famílies i professionals de l'Arboç. Al llarg de la tarda, tot i el mal temps, es va poder dur a terme la festa amb la tradicional tómbola acompanyada de l'espectacle-taller de bombolles especial per a tots els infants gentilesa de l'AMPA de l'Arboç gràcies a les subvencions que reben per aquests afers. A tots i a totes, moltes gràcies.

Clica aquí per veure'n un resum

Aquí teniu el muntatge de fotos resum dels tallers realitzats a Dijous gras i de la passarel·la de Divendres de Carnaval.

Clica aquí

Acabem el trimestre ple de festes, i un any més ens hem felicitat el Nadal amb unes nadales espectaculars!

Clica la que vulguis mirar!

NADALA DE JARDINERS I REPORTERS

NADALA DE FIRAIRES I INVENTORS

NADALA DE BOMBERS I ARTISTES

NADALA D'ESPORTISTES

NADALA D'ESPORTISTES I PINTORS

NADALA DE MÚSICS I EXPLORADORS

NADALA DE CUINERS I MARINERS

A més a més, hem preparat una Nadala de tota l'escola que es transmetrà a TVMataró durant les festes de Nadal. Vols veure-la? Clica aquí!

Aquesta última setmana ha estat plena d'activitats especials de Nadal:

• Cantada de Nadales: nadales de les aules i  nadales cantades pels alumnes del grau d'esports de Freta.
  • Caguem el Tió. Aquest curs el tió ens ha portat tot de material sensorial vibratori.
  • Visita del Pare Noël. un curs més, l'AMPA de l'escola, amb els seus contactes, fa que el Pare Noël acompanyat de follets, vingui a l'escola a portar uns regals molt especials per a tots els i les alumnes de l'escola.

Totes aquestes activitats les podeu veure recollides en el petit muntatge. Sols cal que clique a sobre la imatge.

Com qui no vol la cosa ja hem arribat a final de curs. Per això al llarg d'aquestes dues setmanes hem fet activitats especials: bombolles gegants, espectacle del grup musical "Cola Cao amb llet", comiats varis i la gran festa final de l'escuma!!

D'aquesta manera hem pogut fer una bona despedida del curs per donar la benvinguda a l'estiu!!

Vols veure tot el que hem fet?

Final de curs 18

Esperem que passeu unes molt bones vacances i us esperem al setembre amb les piles ben carregades!!