Avui dimecres dia 10 d'abril, al menjador de l'escola, un grup de grans ens han preparat la representació del poema de la Mona i hem aprofitat l'ocasió per fer també la presetació de la Mona d'enguany que, un any més, professionals de l'escola la realitzen inspirada en el tema transversal del curs que aquesta vegada és: Experimentem les Ciències. Clica a sobre per veure-ho!

Un curs més, ens presetem al concurs que organitza UHU sobre el medi ambient. Sols per participar-hi ja hem aconseguit un kit de material escolar.

36 barres de cola

4 paquets de patafix

2 rotllos de cinta transparent

Avui, a l'escola, hem tingut la visita d'uns quants ex-alumnes usuaris del centre Els Garrofers de Canet i els hem convidat a participar de l'activitat conjunta organitzada per les aules de Bombers i Artistes sota la batuta de la nostra musicoterapeuta, Anna Losantos, que hem realitzat per celebrat el dia mundial de la Pau.

CLICA AQUÍ

El passat 28 de febrer, l'Aran va ser notícia a TV3 en celebració del dia mundial de les malalties minoritàries que serà el tema de la pròxima Marató de TV3. Cliqueu al següent enllaç per anar a la notícia publicada on també hi ha un vídeo explicatiu.

A partir de demà dimarts 15 de gener fins el 22 de març, els qui volgueu passar a cobrar les butlletes de la Loteria AMPA Arboç, ho podeu fer en els següents horaris:

• A l'escola l'Arboç (carrer de la Pagesia, 19 MAtaró) de dilluns a divendres de 9 a 13h.
  • A les oficines centrals de la Fundació Maresme (Pl. Bous 3-5 Mataró) de dilluns a dijous de 15 a 17h.