LaMosqueta.cat torna a estar d'estrena amb els  Mil Tardor. Entra al portal i gaudeix creant taules amb fruïtes de la tardor, ja sigui utilitzant els 2 commutdors com fent ús del ratolí.

Ja tenim memories de 4 cartes!

Tots els memories que ja tenia LaMosqueta.cat ara també es poden fer de 4 cartes i, per descomptat, tant amb ratolí com per encerclament dirigit!

Cada vegada que es torna a jugar, agafa 4 cartes aleatòries  Per tant, hi podem jugar varies vegades sense repeticions de les cartes.

Avís: si la primera vegada que hi accediu, el navegador no carrega bé els canvis nous, premeu Ctrl+F5 per refrescar la pàgina i tornar a carregar tots els fitxers correctament.

A l'escola s'han realitzat diferents activitats utilitzant la realitat augmentada. Els nens i nenes han pogut gaudir de noves experiències i sensacions, i s'ho han passat molt bé posant-se màscares d'animals i fer moure elements de la pantalla amb el seu propi moviment.

Clica la imatge per veure el resum de les activitats

Realitat augmentada inclusiva

Póster Transformación en las aulas

______________________________________________________

Clica la imatge per veure la vídeomemòria!

Des de l'escola hem participat en el projecte de Vodafone i Aspace "Transformacion en las aulas" juntament amb Gil Gayarre, un centre de Madrid,  i Amidown Leon. Hem fet material en la plataforma Mefacilyta per treballar el vocabulari bàsic de diferents temes curriculars.

El Nadal del 2017 a l'escola hem realitzat un projecte de realitat augmentada (RA) anomenat "Utilització de la tauleta per fer-nos selfies i vídeos quan ve el Nadal amb l'App MSQRD".

El resultat del projecte ha estat una postal de Nadal per cada nen, un mural per l'escola amb aquestes fotografies, i un vídeo de cada un penjat a l'Amida.

Us deixem un petit resum del què hem fet i com ho hem fet. Esperem que ho gaudiu tant com nosaltres!

Clica la imatge per mirar el Power Point

MSQRD