Sant Jordi

Ja tenim a punt els productes de Sant Jordi:

• Clauers en forma de rosa fets amb material reciclats: càpsules de cafè i feltra.
  • Rosa envoltada en paper reciclat.

Per fer aquest activitat:

• Hem aixafat les càpsules treballant la força.
  • Hem treballat la classificació i l'ordre per construïr els clauers.
  • Hem treballat la manipulació per omplir les paperines amb pètals.

Aquesta vegada hem tingut la col·laboració de la classe d'Inventors i Firaires que han treballat amb paper reciclat.

Esperem que passeu un molt bon Sant Jordi i una bona Diada!!

2. Elements per larbre

Per celebrar una mica les Festes de Nadal hem preparat el segon producte de la Paradeta: ELEMENTS PER PENJAR A L'ARBRE DE NADAL. Tenim dues formes diferents:

• Forma d'estrella.
  • Forma d'arbre de Nadal amb boletes.

Per fer-ho hem triat els colors de les boles i hem comptat les que necessitàvem per cada peça. Després les hem enfilat al cordill.

Esperem que us agradin i que passeu unes Bones Festes!!

Aula Artistes

ATENCIÓ!! L’aula d’Artistes obrim la Paradeta d’Artesania online! Anirem elaborant productes segons la temporada, i anireu veient les novetats per aquí.

Aquesta activitat ens permet treballar diferents àmbits:

• La part plàstica i creativa (elaborar els productes potenciant la manipulació o utilitzant aparells utilitzats per control de l’entorn)
  • Potenciar el llenguatge (pensar i crear la notícia per la web amb el nou producte).
  • Fer les fotos als nostres productes (utilitzant l’Ipad i el commutador).

Tot això ens permet:

• Possibilitar al màxim el desenvolupament de les capacitats cognitives, socials i manipulatives.
  • Fomentar el treball en equip, la creativitat, interacció i memòria.
  • Potenciar l’autonomia i l’autoestima i, si és necessari, amb el suport d’ajuts tècnics.

Aquest curs només ho farem a nivell intern a l’escola.

Com es podrà aconseguir els producte?

• Trucant a la classe d’Artistes i demanar l’encàrrec a algun alumne de la classe.

Deixarem els productes a la bústia de la classes corresponents.

Estigueu atents que anirem penjant els productes que anem fent!

Imants en forma de bolet

Atenció!! ja tenim el primer producte de la Paradeta d'Artistes:

Ara que estem en plena tardor... uns imants amb forma de bolets, fets amb taps de suro.

Recordeu què heu de fer si en voleu aconseguir un:

• Trucar a la classe d'Artistes i demanar l'encàrrec a algun alumne de la classe.

Animeu-vos!!