vídeos

Aquest passat dijous 19 de desembre, a l'Arboç vam tenir una visita molt especial. El Pare Noël i dos dels seus elfos van venir a l'escola a repartir regals per a tot l'alumnat de l'Arboç enviats per l'AMPA de l'Arboç. No us perdeu el vídeo de com va anar el matí.

Clica aquí per visionar el vídeo.

No et perdis el resum de com va anar la 6a. Caminada de l'Arboç del passat 2 de juny. Un any més, tot un èxit!!! Mil gràcies a tots i a totes per participar, col·laborar i fer-ho possible.

Clica aquí per veure el video!

Aquí teniu el muntatge de fotos resum dels tallers realitzats a Dijous gras i de la passarel·la de Divendres de Carnaval.

Clica aquí

El passat dissabte 25 de maig, tot i que passada per aigua, vam celebrar la Festa Fi de Curs 18-19 amb els alumnes, ex-alumnes, famílies i professionals de l'Arboç. Al llarg de la tarda, tot i el mal temps, es va poder dur a terme la festa amb la tradicional tómbola acompanyada de l'espectacle-taller de bombolles especial per a tots els infants gentilesa de l'AMPA de l'Arboç gràcies a les subvencions que reben per aquests afers. A tots i a totes, moltes gràcies.

Clica aquí per veure'n un resum

Aquesta última setmana ha estat plena d'activitats especials de Nadal:

• Cantada de Nadales: nadales de les aules i  nadales cantades pels alumnes del grau d'esports de Freta.
  • Caguem el Tió. Aquest curs el tió ens ha portat tot de material sensorial vibratori.
  • Visita del Pare Noël. un curs més, l'AMPA de l'escola, amb els seus contactes, fa que el Pare Noël acompanyat de follets, vingui a l'escola a portar uns regals molt especials per a tots els i les alumnes de l'escola.

Totes aquestes activitats les podeu veure recollides en el petit muntatge. Sols cal que clique a sobre la imatge.