vídeos

Tots i totes les professionals de l'escola l'Arboç us enviem un petó molt gran ple d'energia positiva i ple d'esperança per ajudar a passar aquests dies difícils que ens toca viure uns allunyats dels altres però a l'hora ben units fent pinya.

Clica aquí per veure el vídeo!

Aquest passat dijous 19 de desembre, a l'Arboç vam tenir una visita molt especial. El Pare Noël i dos dels seus elfos van venir a l'escola a repartir regals per a tot l'alumnat de l'Arboç enviats per l'AMPA de l'Arboç. No us perdeu el vídeo de com va anar el matí.

Clica aquí per visionar el vídeo.

El passat dissabte 25 de maig, tot i que passada per aigua, vam celebrar la Festa Fi de Curs 18-19 amb els alumnes, ex-alumnes, famílies i professionals de l'Arboç. Al llarg de la tarda, tot i el mal temps, es va poder dur a terme la festa amb la tradicional tómbola acompanyada de l'espectacle-taller de bombolles especial per a tots els infants gentilesa de l'AMPA de l'Arboç gràcies a les subvencions que reben per aquests afers. A tots i a totes, moltes gràcies.

Clica aquí per veure'n un resum

No et perdis el resum de com va anar la 6a. Caminada de l'Arboç del passat 2 de juny. Un any més, tot un èxit!!! Mil gràcies a tots i a totes per participar, col·laborar i fer-ho possible.

Clica aquí per veure el video!

Aquí teniu el muntatge de fotos resum dels tallers realitzats a Dijous gras i de la passarel·la de Divendres de Carnaval.

Clica aquí