El final de curs és ple d'emocions a flor de pell. Gràcies a la cançó "Ulls de corall" que Txarango, en el seu nou disc, ha volgut dedicar a la nostra entitat, l'equip d'educadores i els nens i nenes de l'escola ens han regalat aquest petit-gran vídeo fet amb moltes ganes i il·lusió.

Moltes gràcies per la implicació de tothom i les ganes de tirar endavant projectes que sumen en el nostre dia a dia!!!

Ulls de corall

Alguns migdies que estem al pati aprofitem per fer uns sucs ben bons i frescos.

Amb el grup de trapelles hem fet suc de llimona i mandarina. Les llimones les hem recollit al llimoner que tenim a l'escola. Ens ha quedat boníssim!

vdeo llimona i mandarina

llimona i farigola

Clica la imatge per veure el vídeo

Un altre dia hem fet suc de llimona i farigola. La farigola l'hem collit de l'hort que tenim al pati de l'escola i les llimones ens les ha portat una de les nostres fisios, la Mercè! Moltes gràcies! Aquest suc també ens ha quedat boníssim!!

Som un grup de monitores/educadores en l'espai de temps no lectiu que organitzem la nostra feina amb prioritat d´uns objectius a aconseguir.

ORGANITZACIÓ:

• Espais:

a) Pati:  activitats diferents en espais diferents. Les activitats no están establertes, sinó que tenim en compte les preferències dels nens.

b) Migdiada: repartides en els espais que convinguin.

OBJECTIUS:

a) Pati:

• Gaudir del temps lliure en el joc.
  • Apendre a relacionar-se amb tots els companys/es i adults.
  • Adaptar, al màxim, les activitats i els jocs a les necessitats de cada nen/a.

b) Migdiades:

•  Adequar l´espai a les necessitats de cada nen/a.
  • Crear un ambient tranquil i de relax.

c) Tallers:

• Pernsar i organitzar tallers de relaxació, experimentació, d'esport.. segons les necessitats i característiques de cada grup.

A l'hora del pati van fer un pastís de poma amb les pomes que van collir dels arbres fruiters que tenim al pati. Vols veure com ho vam fer i com vam disfrutar?

pastís de poma

Per mirar el vídeo clica la imatge