Aquest curs, a l’escola l’Arboç, hem portat a terme un projecte de música dins de la convocatòria Proyectos Transformación Digital 18-19 -Fundación Aspace Catalunya amb la col·laboració de Fundación Vodafone España-  on hem adaptat instruments perquè el nostre alumnat els pogués tocar utilitzant noves tecnologies. Dins del projecte, els i les alumnes han participat en l'elaboració de la lletra de les cançons, han escollit els instruments, han assajat, han fet un videoclip i 2 actuacions. Ha estat genial!

Aquest projecte ha estat realitzat conjuntament amb altres escoles i/o entitats de Catalunya i altres poblacions de la resta de la penínsul·la.

Clica aquí per veure'n un resum

El passat 1 de juliol s'han realitzat les primeres jornades d'intercanvi pedagògic entre les professionals de l'escola. Amb un programa molt interessant, de 9 a 14h, es van poder presentar diferents experiències, projectes i activitats que s'han realitzat al llarg del curs escolar. Aquesta iniciativa neix de la necessitat de trobar espais on poder fer aquest intercanvi entre professionals ja que el dia a dia dins d'un curs escolar es fa difícil poder destinar-hi el temps suficient tot i que es valora la importància de poder-ho fer.

Un curs més, hem pogut gaudir d'un matí remullat i ensabonat al pati de l'escola gràcies al patrocini de l'AMPA de l'escola.

Clica aquí per veure com de bé ens ho hem passat.

El passat 3 de juny, un grup del STO del Pere Parera, van venir a l'escola per representar-nos el nou conte d'en Santi. Aquest any, el conte es diu: "Pati...i acció" ideat per l'equip docent del C.E.E Les Aigües de Mataró.

Des de l'Arboç, agrair la gran preparació en la posada en escena i representació del grup de nois i noies del Pere Parera que ens van fer passar un bon matí de teatre.

Clica aquí per veure com va anar!

El passat 21 de maig, Ángela Suárez, cantant i professora de ioga de l'escola Atman Yoga de Mataró, de manera totalment altruista i voluntària, ens va venir a oferir un concert de Mantras. Aquell matí, el menjador de l'escola va ambientar-se a to amb el relax que ens va proporcionar els cants de l'Ángela.

Des d'aquí, agraïm de tot cor la seva iniciativa de voler regalar el seu temps als alumnes de l'escola l'Arboç.

Clica aquí per veure'n un resum