Aquest any per celebrar la diada de Sant Jordi, a banda del celebrar la III Edició dels Jocs Florals, hem aprofitat per presentar el 6è conte d'en Santi.

Clica la imatge per fer-ne un tastet!

Conte Santi

La setmana passada vam tenir la visita i col·laboració de dos voluntaris de “La Caixa”. Com ja és habitual,​ dos cops a l'any venen una tarda a donar-nos un cop de mà en l'elaboració de material.
Ens han ajudat al departament de Comunicació i TAC, preparant material que després utilitzen els nens i nenes a les aules.

Moltes gràcies pel temps que ens heu dedicat!!

Voluntaris de la Caixa

El passat 22 de març es va portar a terme una reunió específica amb famílies d’origen estranger en la que vam comptar amb el suport de l’Àngels Ponce (terapeuta familiar) i d’intèrprets d’urdú i àrab. Aquesta trobada tenia diversos objectius: enfortir la vinculació amb l’escola i entre les mateixes famílies que per motius geogràfics i d’ubicació de l’escola no es donen de manera natural; poder explicar amb detall i aclarir dubtes sobre informacions de la dinàmica escolar; i per últim, poder identificar les inquietuds d’aquestes famílies i treballar-les conjuntament. De les 16 famílies convocades, van poder assistir 9 d’elles. Va ser un espai molt participatiu, en que l’Àngels Ponce ajudava a identificar i treballar les emocions i sentiments que anaven sorgint a mesura que es tractaven diferents temes. Valorarem la possibilitat d’establir aquestes trobades de manera anual, per així seguir treballant per assolir plenament els objectius marcats.

Circular reunió famílies 22 03 18

Aquest diumenge es celebra la III Edició de la festa solidària UN SOMRIURE PER L'ALEIX.

La trobada tindrà lloc el diumenge 15 d'abril durant el matí al Nou Parc Central de Mataró.

Anima't a participar-hi!!

UN SOMRIURE PER LALEIX