A partir de demà dimarts 15 de gener fins el 22 de març, els qui volgueu passar a cobrar les butlletes de la Loteria AMPA Arboç, ho podeu fer en els següents horaris:

• A l'escola l'Arboç (carrer de la Pagesia, 19 MAtaró) de dilluns a divendres de 9 a 13h.
  • A les oficines centrals de la Fundació Maresme (Pl. Bous 3-5 Mataró) de dilluns a dijous de 15 a 17h.

A l'Escola estem d’enhorabona!

El passat dimarts, 13 de novembre, el club d’atletisme GRUP MARATONIÀ MATARÓ va fer una donació a la nostra AMPA per valor de 3127,59€. Aquesta xifra és el romanent de tresoreria de l’entitat, que s’ha dissolt, recentment, i ha triat la nostra escola per fer la donació solidària.

El dia del lliurament, es va realitzar una visita per l’escola per tal que ens coneguessin millor. La visita va finalitzar amb una foto de família amb alguns del alumnes de l’escola, que es van mostrar molt contents i agraïts per la donació, ja que ens ajudarà a engegar nous projectes de millora de la qualitat de vida al nostre centre.

MIL GRÀCIES!!!

Des de l'Escola d'Educació Especial l'Arboç lamentem la pèrdua de Joaquín Romero, fundador de B&J adaptaciones

En nom de tots nosaltres volem donar el nostre condol a la seva família i amics i l'agraïment per tot el que ens ha aportat.

Gràcies Joaquín!

condol Joaquín BJ

Després de la participació a la 4a edició en la Missió Apilo XII, hem aconseguit ser l'escola del Maresme que més piles ha recollit amb un total de 63 quilos - 1,26 quilos per alumne-.

Moltes gràcies a tots i a totes per fer-ho possible!!!

Gràcies a l'aportació econòmica del supermercat Alcampo Mataró amb la seva Fundació Alcampo per la Joventut podrem renovar la sala multisensorial que tenim a l'escola. El nou sistema interactiu SHX permetrà que la sala sigui activa i poder ampliar les seves possibilitats.

Subvenció multisensorial Alcampo

Clica aquí per llegir la notícia sencera!