Avui hem tingut la cantada de Nadales que els alumnes de Freta ens fan cada any. Ens han cantat tres cançons en Llengua de Signes: “Fil de llum”, “Quan somrius” i “Jo sóc com tu 2016”.

Hem aprofitat la trobada per presentar les nostres Nadales i començar a desitjar-nos unes Bones Festes!

Cantada de Nadales 17

Moltes gràcies a tots els noies i noies que ha vingut a fer-nos el concert!

Xerrada Com i Lltge

Xerrada adreçada a pares, mares i professionals sobre conceptes bàsics de la comunicació, llenguatge i el treball específic que es porta a terme a l’escola l’Arboç en aquesta àrea. Es van detallar els objectius de cada nivell de la comunicació i es va explicar  com es treballen a l’escola i els resultats individualitzats que es busquen en cada infant. Es va recordar que la comunicació està present al llarg de la jornada escolar, des de que arriben els infants, fins que marxen, no només durant les sessions de logopèdia, i que tot l’equip multidisciplinar treballa per potenciar les capacitats comunicatives dels nens/es en les diferents situacions d’interacció que es van presentant al llarg del dia.

IV Caminada 17

La IV Caminada de l'EEE l'Arboç organitzada per l'AMPA de l'escola va ser tot un èxit. Al voltant de 1800 persones ens vam reunir al Passeig del Callao i vam gaudir de la passejada pel Passeig Marítim, envoltat de bon ambient, música i un bon esmorzar.

Moltes gràcies a l'organització i a la participació tant de voluntaris com d'assistents com del munt de col·laboradors que amb les seves aportacions van fer-ho possible un any més!

I gràcies Jordi per aquest fantàstic muntatge que recull en 3 minuts el que va ser el matí de la IV Caminada de l'Arboç.

El passat dissabte 17 de juny va tenir lloc el primer Taller adreçat a mares i pares amb fills amb discapacitat, organitzat per l'AMPA de l'escola. El taller "Conviure amb la discapacitat, Un viatge inesperat" impartit per Àngels Ponce (terapeuta familiar), va permetre a les famílies assistents compartir experiències, situacions, dubtes i estratègies que es generen pel fet de tenir un fill amb discapacitat, i com això repercuteix en la dinàmica familiar.

Tot plegat crear un espai còmode, familiar i tranquil on poder compartir, explicar, valorar i aprendre els uns dels altres.

Moltes gràcies per l'organització i la participació!!

Xerrada AMPA conviure amb la discapacitat

Clica la imatge per veure el vídeo

DSC 0024 copia

Tota l'escola ens hem vestit de gala per anar al concert que ens havien preprat l'Anna Losantos i en Joan Manel. Hem gaudit del so de l'arpa i del fagot, uns instruments ben diferents als que estem acostumats. A més d'escoltar-los, al final també els hem pogut tocar.

Moltes gràcies Anna i Joan Manel pel matí que hem passat amb vosaltres!