vídeos

El tema de la Setmana Temàtica d'enguany ha anat sobre les CULTURES i l'hem fet durant el primer trimestre.

A partir de representacions musicals, tallers temàtics (sobre el Marroc i Mèxic) i el joc, hem pogut gaudir d'uns dies plens de cultura. Aquestes activitats especials ens permeten tenir noves experiències, compartir amb altres alumnes i treballar en espais ben diferents. Tot plegat ens enriqueix a cada un de nosaltres, tan grans com petits.

Resum de la setmana

cartell SOM CULTURA

Moltes gràcies per l'organització i la dedicació, i sobretot a tots els nens i nenes de l'escola que fan possible aquestes activitats!

Presentació de la Setmana temàtica                                Resum del taller de selfies

PRESENTACIÓ SETMANA TEMÀTICA                                                           PHOTOCALL SETMANA TEMÀTICA

Un any més hem celebrat la Castanyada. Hem tingut la visita de la castanyera i ens hem fet fotos amb ella. Hem pogut experimentar amb fruits secs de la tardor i fer uns cargols xulíssims. I finalment hem decorat unes castanyes per acabar d'ambientar l'escola. Ens ho hem passat genial!

Vols veure com hem experimentat?                                      Vols veure les selfies amb la castanyera?

castanyada                                           selfies

Enguany hem tingut la visita d’un grup de l’STO Pere Parera i ens han ensenyat l’espectacle que portaven preparant-se des de fa un temps: el nou conte d’en Santi “Ha passat una abella”. Ens han fet passar una molt bona estona, cantant cançons, escoltant el conte, i tastant i experimentant amb la mel i la cera que fan abelles.

Gràcies per compartir aquesta estona amb tots nosaltres!!!

Clica la imatge per veure el vídeo

DSC 0023 còpia

L'última setmana ha sigut plena d'emocions, despedides i bons moments.
Hem despedit el curs tots junts al menjador, compartint moments viscuts i li hem dit adéu a l'Amanda, desitjant-li moltíssima sort en la seva nova etapa!! Tens les portes obertes per venir-nos a visitar quan vulguis!
També hem aprofitat, gràcies al suport de l'AMPA per refrescar-nos a la festa de l'escuma. Han sigut noves experiències, sensacions i una manera diferent de passar la calor que fa aquests últims dies.
Des de l'escola us desitgem que passeu molt bon estiu i unes molt bones vacances!!

Clica per veure'n un petit resum

despedida curs

Amb el bon temps arriba el final de curs, i un any més hem pogut gaudir de la Festa de pares. El bon clima, els tallers de maquillatge i de selfies, la música, la tómbola i l'espectacle ens han acompanyat durant tota la festa.

Clica la imatge per veure'n un resum

IMG 9530 còpia

Gràcies a l'AMPA de l'escola per ajudar-nos en l'organització de la festa i en la vostra participació!!!