Avui divendres a tallers, s'ha fet una activitat especial. La Castanyera de l'Arboç ha volgut celebrar amb tothom la festa de Halloween. Ens hem trobat l'escola tota decorada i hem ballat al ritme de les cançons de la Castanyada.

Clica aquí

Aquest curs, Mariners i Cuiners, els divendres al matí hem estat acompanyats per el titella Pep en horari de tallers. Aquí teniu un vídeo del nostre comiat a en Pep.

Clica aquí per visionar el vídeo

Durant el mes de desembre, en l'espai de migdia en el bloc de les biaules de muntanya, s'ha anat fent activitats entorn al calendari d'Advent. Per preparat tot aquest calendari, s'ha comptat amb l'especial col·laboració dels companys i companyes de les aules d'Artistes i Bombers del bloc de Mar.

Cliaca aquí!

El proper dimarts 31 de maig, tindrem la visita d'una quants animals de granja al pati de l'escola. Avui, per tal d'anticipar-ho, a l'hora de tallers s'ha fet una activitat conjunta on l'equip d'educadores ha dinamitzat la narració d'un conte sobre els animals de granja. L'alumnat ha pogut veure i experimentar directament amb alguns elements protagonistes al llarg de la narració.

Visualitza un resum de l'activitat

Els divendres, en Pep ens porta una proposta. El primer divendres d'aquest mes de novembre ens va portar un mirall amb llumetes que podíem encendre amb un commutador. Vam triar complements per mirar-nos al mirall. Tot plegat acompanyat de la cançó d'Oques Grasses "Vull petar-ho davant del mirall".

Aquest és el resultat!