Aquesta setmana ha estat ben intensa!!

Dilluns els Pintors van compartir un conte que han treballat a l’aula amb part de l’alumnat de l’escola.

Dimarts es va celebrar el dia de l’Aigua i es van realitzar tallers a la sala gran i racons a alguns espais de l’escola.

Dimecres es va fer la presentació de la Mona que feia referència a la temàtica del curs: Les Arts.

Dijous alumnat de l’escola va participar en la Jornada d’Educació Física al Carrer. I la resta d’aules va gaudir d’una proposta que van fer l’alumnat del Grau d’Ensenyament i Animació Socioesportiva de Freta que van venir a passar el matí a l'escola.

Divendres s'ha acomiadat el trimestre.

Aprofitem per agrair el suport econòmic de l’AFA per a la realització de la sortida i pels materials per treballar la Mona a les aules.