Aquest divendres 15 de març, Artistes i Bombers han fet un meet amb l'alumnat de l'aula de 4t B de l'escola Joan Sanpera de les Franqueses on també és alumne un nen de l'escola que fa escolariat compartida.

Aquesta ocasió s'ha fet en divendres per veure l'alumne de l'Arboç a la classe de 4t B del Joan Sanpera.

També ha possibilitat la coneixença a través de pantalla entre dos companys d'aula de l'Arboç però que per situacions d'escolaritat compartida diferents, no coincideixen de dia a l'escola.

L’alumnat de 4t B del Joan Sanpera han fet una presentació molt xula del projecte dels colors que estan fent a l’àrea artística i  han proposat un joc d’endevinar colors. Ha estat molt divertit i adequat perquè s'hi podés participar de manera activa.

Per la banda de l'Arboç, s'ha fet una presentació del projecte fet de l’aparell respiratori. Aquesta presentació s'ha preparada durant uns quants dies prèviament i s'ha fet mitjançant un power point perquè es podés pssar tot clicant el polsador i l’step.

Gràcies a l’escola Joan Sanpera! Especialment a les professionals i alumnat de 4t B!