Ràtio: 0 / 5

Estrelles inactivesEstrelles inactivesEstrelles inactivesEstrelles inactivesEstrelles inactives

En el marc dels darrers dies del curs, les biaules del Bloc de Mar hem celebrat una festa hawaiana.

Hem fet convergir 2 temes que s’han treballat al llarg del curs de manera més lúdica:

-   Tema transversal del curs “Cultures del món”

-    La importància de la hidratació

-   Conceptes lligats al tot el vocabulari específic que s’ha fet servir entorn a les activitats.

Les 6 aules del bloc, ens hem trobat al pati interior que estava decorat amb elements que recordaven Hawai. Allí hi havia 2 racons:

-  Fer batut de pinya, meló i síndria: l’alumnat ha pogut tocar, olorar, mirar, i alguns tastar aquests fruites i després amb la caixa de connexions i la batedora s’ha fet un batut. Alguns alumnes l’han tastat allà mateix i d’altres de postres o per berenar.

-   Fer suc de taronja amb l’espremedor, gaudint de la vibració de l’aparell

Les activitats han estat amenitzades amb música hawaiana i unes quantes professionals han fet una dansa hawaiana acompanyades per l’alumnat.

Aquí us deixem un tastet visual de la proposta:

Clica aquí per veure el vídeo

ALOHA!