Seguint el calendari de preinscripció i matrícula IFE 2023/20243, el 31 de maig s'ha publicat el llistat de sol·licituds de preinscripcions amb puntuacions provionals rebudes a la Fundació El Maresme (Escola l’Arboç), amb la puntuació de barem provisional. Ho podeu consultar en aquestenllaç.

• 1 de juny de 2023: sorteig per resoldre les sol·licituds empatades per punts i criteris.

Publicació del LLISTAT PROVISIONAL un cop aplicat el procediment de desempat establert a la resolució EDU/507/2023.

• Del 2 al 7 de juny de 2023: presentació de reclamacions

Període per presentar reclamacions si es detecta alguna errada o anomalia en el barem assignat.

Publicació de la llista d'alumnes admesos.

Altres dates a tenir en compte:

• Del 26 al 30 de juny de 2023: matriculació

Un cop s'ha publicat la llista final d'alumnes admesos en cada centre, comença el període de matriculació dels preinscrits amb plaça assignada.