Aquest dilluns 13 de març a la tarda han estat les portes obertes de l'itinerari formatiu de cura d'animals i espais verds (IFE) que s'ofereix com a estudis post-obligatoris per alumnat entre 16 i 20 anys amb discapacitat intel·lectual lleu o moderat.

Dins d'aquesta jornada, a més a més de fer visita a les instal·lacions i fer una explicació del procediment de preinscripció, l'equip de professionals de l'IFE va explicar quines característiques formatives té aquest itinerari de cura d'animals i espais verds i el propi alumnat de l'actual 1r curs van fer una presentació d'exemples d'activitats que han estat realitzant fins a dia d'avui.

Us deixem els següents enllaços:

Presentació de diapos informatives

videoifetestimoni.jpg