Aquesta setmana a l’escola hem celebrat la VII edició dels Jocs Florals.

Els Bombers i  els Artistes van fer arribar a cada biaula una peça d’un trencaclosques gegant i un fragment del poema “El drac” de la Lola Casas.

Cada aula i/o biaula ha treballat el poema i el concepte drac, adequant-se als objectius tan de grup-classe com individuals amb objectes, simbologia, vídeos, etc.

Per biaules s'ha decorat la peça del drac que ha tocat i cada una ho ha fet amb materials ben variats: arròs, robes, boata, pètals de rosa, etc.

El dijous 28, tots junts al pati s'ha muntat el trencaclosques gegant quedant un drac ben lluït! A continuació es va muntar el poema acompanyats de música per escolat i ballar de temes de Sant Jordi.

D'aquesta manera es posava fi a la setmana entorna la diada que l'escola aprofita per celebrar la festa cultural dels Jocs Florals de l'Arboç.

Us deixem un petit recull del dijous: