Ràtio: 0 / 5

Estrelles inactivesEstrelles inactivesEstrelles inactivesEstrelles inactivesEstrelles inactives

Els Bombers hem sortit pels patis de l'escola a explorar l'entorn més proper i hem "sentit el món" a través dels sentits. Hem hagut d'estar atents  i observar l'espai del pati descobrint, escoltant, olorant i tocant diferents elements de l'entorn. Hem visitat l'hort i el cirerer d'arboç de l'escola que l'hem trobat carregat de fruits. Hem agafat uns quants fruits i ens els hem endut a l'aula per observar-los i investigar-los.

En tot aquest procés, hem pogut treballar conceptes amb el seu vocabulari corresponent, un vocabulari de mitja i baixa freqüència a través de la comprovació de les característiques d'aquests fruits recollits: dur-tou, rugós-llis, rodó-quadrat-triangle-rectangle, flotar o no flotar, colors,  sec-humit, gran-petit respecte a altres elements i la seva justificació. A través del procediment assaig-error, hem anat provant diferents opcions i comprovant si les possibles hipòtesis eren certes o falses. També hem aprofitat els fruits per treballar reptes matemàtics relacionats amb la suma i la resta, així com, fer agrupacions i reparticions.

Tots aquests procediments d'observació i comprovació dels resultats a nivell visual, ha comportat haver d'emetre explicacions, respostes, solucions... tot generant llenguatge a partir d'unes vivències que ens ha comportat l'exploració a través dels sentits d'un entorn proper com han estat els patis de l'escola.

Clica aquí per veure el vídeo