ATENCIÓ!! L’aula d’Artistes obrim la Paradeta d’Artesania online! Anirem elaborant productes segons la temporada, i anireu veient les novetats per aquí.

Aquesta activitat ens permet treballar diferents àmbits:

• La part plàstica i creativa (elaborar els productes potenciant la manipulació o utilitzant aparells utilitzats per control de l’entorn)
  • Potenciar el llenguatge (pensar i crear la notícia per la web amb el nou producte).
  • Fer les fotos als nostres productes (utilitzant l’Ipad i el commutador).

Tot això ens permet:

• Possibilitar al màxim el desenvolupament de les capacitats cognitives, socials i manipulatives.
  • Fomentar el treball en equip, la creativitat, interacció i memòria.
  • Potenciar l’autonomia i l’autoestima i, si és necessari, amb el suport d’ajuts tècnics.

Aquest curs només ho farem a nivell intern a l’escola.

Com es podrà aconseguir els producte?

• Trucant a la classe d’Artistes i demanar l’encàrrec a algun alumne de la classe.

Deixarem els productes a la bústia de la classes corresponents.

Estigueu atents que anirem penjant els productes que anem fent!