Ràtio: 5 / 5

Estrelles activesEstrelles activesEstrelles activesEstrelles activesEstrelles actives
 

A l’aula d’Exploradors hem treballat l’hivern durant els mesos de gener i febrer. Ho hem fet seguint una sèrie de conceptes que tenim en un llibret que ens agrada mirar.

Ho hem fet a través de diferents activitats d’experimentació, comunicació i llenguatge i a través d’activitats de la vida diària, sobretot en l’arribada i treure’ns la roba (abric i buf) i en marxar (abric i de vegades buf).

Hem fet activitats com fer gel per pintar, fer contrast entre gel i infusió (contrast fred/calent), hem fet neu amb escuma d’afeitar i maizena, hem treballat fruites i verdures de l’hivern com la taronja, la poma, la patata i la col; amb aquest elements hem treballat la permanència de l’objecte, la invariància i processos de transformació, observant el causa-efecte.

També hem emmarcat aquestes activitats amb el conte d’en Ramonet a l’hivern, que ens ha permès reforçar els conceptes i treballar-ne d’altres com content/trist/malalt.

Ha estat important la música per acompanyar les activitats, associant cançons a conceptes i poder anar a la sala multisensorial per centrar l’atenció tant en el compte com en determinats conceptes.

Com sempre sempre que hem pogut n’hem fet fotografies que ens ajuden a recordar les activitats fetes i a reforçar els conceptes treballats.

Us adjuntem els links dels Amides corresponents a les activitats.