LECTOESCRIPTURA, LLENGUA

SÍL·LABA A SÍL·LABA

Avui us portem un SUPER RECURS gratuït per treballar la LECTOESCRIPTURA. Les activitats interactives que us presentem estan extretes de la col·lecció de quaderns síl·laba a síl·laba que hem elaborat amb l’editorial Salvatella. La nostra recomanació és combinar el material en paper+ la versió digital.

Però per si encara t’ho estas pensant pots descarregar de forma gratuïta el paquet d’activitats interactives. Els alumnes no s’hauran de descarregar CAP PROGRAMA, simplement fer clic a la imatge i els dirigirà a un enllaç de LIVEWORKSHEET, allà podràn fer l’activitat autocorrectiva sense necessitat de registrar-se. Si vosaltres volguéssiu (l’adult) us podrien enviar les tasques que estan fent, però els hi hauríeu de facilitar un correu electrònic on poder enviar les tasques acabades (En aquest cas l’adult sí que hauria d’estar registrat prèviament per poder rebre les tasques acabades).

És un material elaborat amb il·lusracions de la Lara Sánchez. La seqüència d’activitats és la següent:

•  Comença amb la  fotografia de la paraula i l’alumne/a podrà escoltar com es llegeix.
  • Després haurà de llegir-ho sense ajuda.
  • Identificar la paraula entre dues
  • Copiar-la
  • … I finalment es fa un dictat de paraules

Amb tot això estem treballant:

• Detecció
  • Discriminació
  • Identificació
  • Reconeixement
  • Comprensió…

Com us deia, si no només ho voleu fer sevir de forma interactiva, sinó que també ho voleu en paper, teniu disponible la col·lecció de quaderns síl·laba a síl·laba que hem creat amb l’editorial Salvatella. A la versió en paper hi ha més activitats que a la versió digital. A més a cada quadern trobareu el codi QR que us dirigirà directament a l’activitat interactiva. Resumint.. un recurs que penso que ha vingut per quedar-se durant molts anys, perquè és una BOMBA!

Recurs només disponible en Català. Si voleu veure l’interior, hem creat tres vídeos explicant i ensenyant l’interior. Els trobareu al Instagram: @llapisipinzell