aules

L'aula de Jardiners ens mostren a través de 2 petits vídeos:

  • Com gaudeixen jugant a l'aula
  • Un dia esplèndit a la Granja Escola Casa Nostra.

 

    

L'aula de Bombers i Artistes, el passat dijous 3 de març, van anar d'excursió a la Granja escola Casa Nostra. Allí, a més a més d'estar en contacte amb la natura i amb animals de granja, van poder visitar l'hort i poder comparar-lo amb el de la nostra escola.

No et quedis sense veure el recull del dia en el vídeo que mostrem a continuació.

CLICA AQUÍ PER VEURE EL VÍDEO

El passat 21 de gener les aules de Músics i Exploradors vam anar de visita a la granja Casa Nostra.

Va ser una experiència molt xula i ja tenim ganes de repetir-la!!!

Aquí podeu veure un petit muntatge de què vam veure, escoltar, tocar, olorar, etc.

 

CLICA AQUÍ PER VEURE EL VÍDEO!!

Però com que som molt treballadors vam preparar-nos per anar a visitar la granja i durant uns quants dies vam estar mirant un ppt en què vèiem i escoltàvem els sons d’alguns dels animals que ens trobaríem a la granja com l’ase, les gallines, els xais…

Així no se’ns faria tan estrany escoltar tots els sons dels animals.

Durant la visita tots volíem tocar els diferents animals ja que notàvem textures càlides però diferents.

Per tant, l’endemà a l’escola vam poder fer una activitat de recordatori; després d’escoltar de nou el ppt dels animals vam enganxar en unes fotos d’una gallina, un xai i un ruc uns materials sintèntics que simulaven plomes i el pèl d’aquests animals (plomes, roba de pèl de xai i roba de pèl llarg similar a la del ruc).

Ara ja esperem a la primavera per retrobar-nos amb els animals i descobrir noves sensacions a través dels sentits.

Avui 29 de gener, a l'escola, hem celebrat el dia de la Pau. A les aules, han estat fent diferents activitats relacionades amb la temàtica. Aquí mostrem un dels resultats d'aquestes activitats que han realitzat les aules de Bombers i Artistes després de visionar un vídeo d'una cançó i reflexionar sobre la seva lletra.

EQUIP DE TUTORES

El nostre treball parteix de les necessitats individuals de l’alumnat : emocionals, afectives, intel·lectuals, motrius, de relació i de comunicació.

La tutora  ofereix:

  • Un espai per a l’adquisició de coneixements, de vivències emocionals i de valors i alhora ajuda a l’infant en la construcció d’una imatge positiva d’ell mateix, promovent l’autoestima, l’autonomia i l’afany de superació.
  • Un espai social de cohesió, integració, participació i convivència.

Adeqüem la nostra intervenció a les diferències individuals amb una actitud positiva i de confiança en les possibilitats de cadascú respectant els interessos i ritmes dels nens i les nenes i les aportacions, col·laboració i participació de les famílies, i de tots els professionals de l’escola.