El tema de la Setmana Temàtica d'enguany ha anat sobre les CULTURES i l'hem fet durant el primer trimestre.

A partir de representacions musicals, tallers temàtics (sobre el Marroc i Mèxic) i el joc, hem pogut gaudir d'uns dies plens de cultura. Aquestes activitats especials ens permeten tenir noves experiències, compartir amb altres alumnes i treballar en espais ben diferents. Tot plegat ens enriqueix a cada un de nosaltres, tan grans com petits.

Resum de la setmana

cartell SOM CULTURA

Moltes gràcies per l'organització i la dedicació, i sobretot a tots els nens i nenes de l'escola que fan possible aquestes activitats!

Presentació de la Setmana temàtica                                Resum del taller de selfies

PRESENTACIÓ SETMANA TEMÀTICA                                                           PHOTOCALL SETMANA TEMÀTICA