Aquest curs 22-23, la nostra entitat s’estrena amb una oferta formativa inexistent a Mataró: Itinerari Formatiu Específic (IFE) en l’especialitat d’Auxiliar de Cura d’Animals i Espais Verds.

La finalitat d’aquests ensenyaments és que l’alumnat incrementi l’autonomia personal i assoleixi les competències professionals que facilitin la transició a la vida adulta i a la inclusió social i laboral. Accediu a més informació: https://triaeducativa.gencat.cat/ca/fp/ife/

Seguint el calendari de preinscripció i matrícula IFE 2022/2023, avui 1 de juny publiquem el llistat de sol·licituds de preinscripcions amb puntuacions provionals rebudes a la Fundació El Maresme (Escola l’Arboç), amb la puntuació de barem provisional. Ho podeu consultar en aquest enllaç .

LLISTAT PROVISIONAL DE PERSONES PREINSCRITES un cop aplicat el procediment de desempat establert a la resolució EDU/464/2022

• A dia 2 de juny de 2022 es farà el sorteig amb les puntuacions d’empat i es publicarà novament a la web abans de les 18h.
  • Entre el 3 i el 7 de juny de 2022 es poden presentar les al·legacions que considereu al nostre centre.
  • La publicació de la llista d’alumnat admès serà el dilluns 13 de juny en aquesta mateixa web.